Kuracja SEO dla e-Ziko

temu

Na początku grudnia 2015 roku wykonaliśmy audyt strony www.e-zikoapteka.pl, po którym podjęliśmy współpracę związaną z optymalizacją SEO. Głównym celem przyjętej strategii było wzmocnienie ruchu organicznego. W efekcie naszych działań wzrósł on o 409%. Zobaczcie, jak udało nam się to zrobić!
Jak wyleczyliśmy Instytut Medyczny?

temu

Z EMC Instytut Medyczny SA, największym w Polsce właścicielem szpitali i przychodni na rynku prywatnych usług medycznych, współpracujemy od  czerwca 2016 roku. Dzięki naszym działaniom udało się odzyskać dla strony emc-sa.pl 80% ruchu, utraconego w efekcie niekorzystnych zmian strony.
Plantwear <3 wood, czyli PPC dla miłośników drewnianych zegarków

temu

Plantwear to największy na rynku europejskim producent drewnianych zegarków i okularów. Nasza niemal roczna współpraca zaowocowała wzrostem przychodów w 2016 roku o 260% w porównaniu do roku poprzedniego. Jak udało nam się tego dokonać? Sprawdźcie!  
Tanie odżywki zwiększają przychody o 85% z działań SEO i o 60% z kampanii PPC!

temu

Ze sklepem internetowym tanie-odzywki.pl współpracujemy w zakresie kampanii SEO oraz PPC. Jakie wyniki uzyskaliśmy? Współpraca zaowocowała 450-procentowym wzrostem widoczności w Top10, 400-procentowym w Top3 oraz zwiększeniem współczynnika konwersji o 73%. Przyjrzyjcie się historii sukcesu tanie-odzywki.pl!
Jak wygenerować dodatkowe 20% przychodu z działań SEM i Content dla salonu kosmetycznego?

temu

Od maja 2016 realizujemy kompleksowe działania dla J’adore Instytut - instytutu urody w Krakowie. Zaproponowaliśmy Klientowi synergiczne działania w trzech obszarach: SEO, PPC oraz Content. Ich wdrożenie doprowadziło do wzrostu współczynnika konwersji o 315% oraz do zwiększenia przychodów o 20%! Zobacz, co jeszcze i jak udało nam się zrobić.
W jaki sposób zwiększyliśmy dochody Topsanit.pl o 85% z wyszukiwarki Google?

temu

Dla sklepu internetowego Topsanit.pl, istniejącego na rynku od 2013 roku, realizujemy kompleksowe działania e-marketingowe z zakresu SEO oraz PPC. W ciągu zaledwie 10 miesięcy poskutkowały one wzrostem przychodów aż o 85% z organicznych wyników wyszukiwania oraz o 519% z płatnych kampanii. Sprawdź, jak udało nam się to zrobić.
Jak zwiększyliśmy współczynnik konwersji e-commerce dla sklepu z odzieżą patriotyczną o 54%?

temu

Z marką Surge Polonia, istniejącą na rynku od 5 lat, współpracujemy w zakresie kampanii PPC. W ciągu 6 miesięcy udało nam się doprowadzić do wzrostu przychodów z kampanii AdWords o 71% oraz z kampanii Facebook Ads o 158%.
Jak zwiększyliśmy przychody z e-commerce o 750% dla marki Puccini?

temu

Puccini to jedna z bardziej rozpoznawalnych marek w branży galanterii skórzanej. Nasza współpraca rozpoczęła się w sierpniu 2016 roku i w tym czasie udało nam się podnieść współczynnik konwersji e-commerce o 505%, doprowadzić do wzrostu liczby transakcji o 575% oraz wzrostu przychodów o 750%. Sprawdźcie jak to osiągnęliśmy!
Kuracja SEO dla e-Ziko

temu

Na początku grudnia 2015 roku wykonaliśmy audyt strony www.e-zikoapteka.pl, po którym podjęliśmy współpracę związaną z optymalizacją SEO. Głównym celem przyjętej strategii było wzmocnienie ruchu organicznego. W efekcie naszych działań wzrósł on o 409%. Zobaczcie, jak udało nam się to zrobić!
Jak wyleczyliśmy Instytut Medyczny?

temu

Z EMC Instytut Medyczny SA, największym w Polsce właścicielem szpitali i przychodni na rynku prywatnych usług medycznych, współpracujemy od  czerwca 2016 roku. Dzięki naszym działaniom udało się odzyskać dla strony emc-sa.pl 80% ruchu, utraconego w efekcie niekorzystnych zmian strony.
Plantwear <3 wood, czyli PPC dla miłośników drewnianych zegarków

temu

Plantwear to największy na rynku europejskim producent drewnianych zegarków i okularów. Nasza niemal roczna współpraca zaowocowała wzrostem przychodów w 2016 roku o 260% w porównaniu do roku poprzedniego. Jak udało nam się tego dokonać? Sprawdźcie!  
Tanie odżywki zwiększają przychody o 85% z działań SEO i o 60% z kampanii PPC!

temu

Ze sklepem internetowym tanie-odzywki.pl współpracujemy w zakresie kampanii SEO oraz PPC. Jakie wyniki uzyskaliśmy? Współpraca zaowocowała 450-procentowym wzrostem widoczności w Top10, 400-procentowym w Top3 oraz zwiększeniem współczynnika konwersji o 73%. Przyjrzyjcie się historii sukcesu tanie-odzywki.pl!
Jak wygenerować dodatkowe 20% przychodu z działań SEM i Content dla salonu kosmetycznego?

temu

Od maja 2016 realizujemy kompleksowe działania dla J’adore Instytut - instytutu urody w Krakowie. Zaproponowaliśmy Klientowi synergiczne działania w trzech obszarach: SEO, PPC oraz Content. Ich wdrożenie doprowadziło do wzrostu współczynnika konwersji o 315% oraz do zwiększenia przychodów o 20%! Zobacz, co jeszcze i jak udało nam się zrobić.
W jaki sposób zwiększyliśmy dochody Topsanit.pl o 85% z wyszukiwarki Google?

temu

Dla sklepu internetowego Topsanit.pl, istniejącego na rynku od 2013 roku, realizujemy kompleksowe działania e-marketingowe z zakresu SEO oraz PPC. W ciągu zaledwie 10 miesięcy poskutkowały one wzrostem przychodów aż o 85% z organicznych wyników wyszukiwania oraz o 519% z płatnych kampanii. Sprawdź, jak udało nam się to zrobić.
Jak zwiększyliśmy współczynnik konwersji e-commerce dla sklepu z odzieżą patriotyczną o 54%?

temu

Z marką Surge Polonia, istniejącą na rynku od 5 lat, współpracujemy w zakresie kampanii PPC. W ciągu 6 miesięcy udało nam się doprowadzić do wzrostu przychodów z kampanii AdWords o 71% oraz z kampanii Facebook Ads o 158%.