PromoTraffic wzmacnia kluczowe kompetencje

PromoTraffic wzmacnia kluczowe kompetencje

Opublikowany

Poszerzyliśmy grono naszych specjalistów w trzech działach: Client Service, PPC oraz Content Marketing. 

1. Katarzyna Partyka jako Key Account Executive



Katarzyna trafiła do nas z bogatym doświadczeniem. Pracowała m.in. jako Product Manager w Grupie Onet.pl SA oraz w Grupie Interia.pl. Była odpowiedzialna głównie za blog.onet.pl, zapytaj.onet.pl czy toolix.pl. Wśród jej obowiązków można wymienić takie jak: prowadzenie profili w mediach społecznościowych, planowanie i realizowanie działań promocyjnych, monitorowanie i analizowanie działań konkurencji.

W naszej agencji SEO/SEM dba przede wszystkim o dobrą i sprawną komunikację między klientami i zespołem, realizującym różnorodne projekty. Jej celem jest, aby stale wspomagać rozwój swoich klientów, poprzez proponowanie im nowych rozwiązań, prowadzących do osiągnięcia wyznaczonych celów biznesowych.

Wrażenia? PromoTraffic to przede wszystkim fenomenalna atmosfera pracy! Do tego szefowie wspierający w trudnych chwilach i motywujący do rozwoju oraz niezwykle różnorodni klienci, którzy sprawiają, że każdy dzień przynosi nowe wyzwania.

2. Magdalena Majewska jako PPC Specialist



Magda jest absolwentką Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu na kierunku Techniczne Zastosowania Internetu. Przez rok pracowała w Agencji Semahead, należącej do grupy Interia.pl, jako Specjalista SEM. Realizowała projekty dla takich klientów, jak RMF, Amica, Presto, Ryłko. Prowadziła kampanie Facebook Ads, Google AdWords oraz DoubleCilck.

W PromoTraffic, jako PPC Specialist, szczególnie rozwija swoje doświadczenie w kampaniach na Facebooku. Zajmuje się również reklamami w wyszukiwarce Google. Na bieżąco optymalizuje kampanie, w które jest zaangażowana, aby z miesiąca na miesiąc rosła satysfakcja klientów. Magda jest certyfikowanym specjalistą w zakresie Google AdWords oraz DoubleClick.

Co lubię w Promo? Pracę z fajnymi, zaangażowanymi ludźmi oraz możliwość prowadzenia dużych i skomplikowanych projektów. Każdy dzień to dla mnie nowa, ciekawa przygoda i rozwój kluczowych umiejętności pod okiem wykwalifikowanej kadry.

3. Milena Konieczko jako Junior Content Marketing Specialist



Milena jest studentką 3 roku Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej, na specjalizacji reklama i PR. W poprzedniej firmie - notatek.pl - obejmowała stanowisko Employer Branding Assistant. Zajmowała się tam m.in. tworzeniem strategii employer brandingowej dla lidera w branży Oil & Gas oraz projektów marketingowych dla klientów takich jak: Microsoft czy Shell.

Do jej obowiązków w naszej agencji należy przede wszystkim dbanie o jakościowy content, prowadzenie firmowego bloga oraz tworzenie i realizacja strategii content marketingowych.

Co mi się najbardziej podoba? Różnorodne i ciekawe zadania, pozwalające na ciągły rozwój oraz możliwość uzyskania specjalistycznej pomocy ze strony pracowników z działów SEO, PPC, Client Service, zawsze wtedy, kiedy zajdzie taka potrzeba.

Z radością przyjęliśmy Kasię, Magdę oraz Milenę do swojego grona. Mamy nadzieję, że zostaną z nami jak najdłużej.
  

Kopiuj tekst

Udostępnij

7 najważniejszych wniosków z Marketing Festival 2016

Prelegenci pracujący dla takich gigantów jak eBay, Google, Vodafone czy Optmyzr, 12 wartościowych prezentacji i 11 niezwykle ciekawych case studies, a wszystko to w wyjątkowym klimacie starej huty. Mamy dla Was podsumowanie jednego z największych wydarzeń marketingowych roku - Marketing Festival w Ostrawie.