Agencja SEO/SEM PromoTraffic wśród 2% najlepszych Partnerów Google teraz ze statusem Premium 

Agencja SEO/SEM PromoTraffic wśród 2% najlepszych Partnerów Google teraz ze statusem Premium 

Opublikowany

Miło nam poinformować, że Agencja PromoTraffic uzyskała status Premium Partnera Google! Przeczytajcie, z czym wiąże się to wyróżnienie.



Oto co Google pisze o statusie Premium Partnera: "Nowy status został stworzony w celu wyróżnienia Partnerów, którzy w ramach szerokiego portfolio prowadzonych kampanii reklamowych Google zapewniają swoim klientom świetne wyniki. Partnerzy Google Premium muszą spełniać wyższe wymagania certyfikacyjne, a jednocześnie otrzymają dodatkowe wsparcie od Google."

“Uzyskanie takiego statusu jest efektem naszych ciągłych starań, aby kampanie reklamowe, jakie prowadzimy dla naszych klientów, przynosiły jak najlepsze efekty biznesowe, zwiększały sprzedaż, pomagały w pozyskaniu nowych klientów. Aktualnie na świecie około 2% Partnerów Google posiada status Premium i około 60 firm w całej Polsce. Wierzymy, że teraz mając dostęp do jeszcze bardziej zaawansowanych narzędzi, wiedzy, supportu jeszcze lepiej będziemy w stanie zarządzać kampaniami reklamowymi i osiągać dla naszych klientów jeszcze lepsze efekty biznesowe. Udało nam się osiągnąć kolejny cel strategiczny i bardzo się z tego cieszymy”  - komentuje prezes zarządu Robert Stolarczyk.

Status Premium Partnera Google to gwarancja tego, że w PromoTraffic pracują certyfikowani specjaliści, którzy zarządzają stale rosnącymi budżetami reklamowymi naszych klientów uzyskując przy tym ponadprzeciętne efekty biznesowe w kwestii generowania sprzedaży czy pozyskiwania nowych klientów. Dodatkowo, Google wyróżnia konkretne specjalizacje.

Nasza agencja posiada specjalizacje we wszystkich dostępnych kategoriach:

- Reklama w sieci wyszukiwania
- Reklama mobilna
- Reklama wideo
- Reklama w sieci reklamowej
- Reklama w Zakupach Google




W jaki sposób należy uzyskać daną specjalizację? Kryteria są następujące:

- Minimum jedna osoba z agencji musi mieć certyfikat z wybranej usługi AdWords
- Firma musi wyróżniać się fachową wiedzą z danego obszaru specjalizacji
- Wydatki w danym obszarze specjalizacji AdWords muszą wynosić co najmniej 10 000 USD (bądź równowartość tej kwoty w lokalnej walucie) w ciągu 90 dni

Dodatkowo, łącznie możemy pochwalić się aż 35 certyfikatami indywidualnymi: 



Zdobyte wyróżnienie jest doskonałym potwierdzeniem wysokiej jakości kampanii, jakie prowadzimy. Dowiedz się o nich więcej kilkając tutaj.




Kopiuj tekst

Udostępnij

PromoTraffic wzmacnia kluczowe kompetencje

Poszerzyliśmy grono naszych specjalistów w trzech działach: Client Service, PPC oraz Content Marketing.