PromoTraffic na Web Summit 2017

PromoTraffic na Web Summit 2017

Opublikowany

PromoTraffic na Web Summit 2017

W dniach 6-9 listopada będziemy gościć na jednej z największych konferencji z branży technologicznej, Web Summit 2017 w Lizbonie.

Od początku istnienia nasza firma bierze aktywny udział w licznych konferencjach branżowych. Tylko w tym roku pojawiliśmy się m.in. na targach SXSW w Austin, Going Global w Londynie czy SMX w Nowym Jorku. Nietrudno zauważyć, że w ostatnim czasie kładziemy nacisk na międzynarodowy rozwój. Dlatego nie ograniczamy się do biernego uczestniczenia w wydarzeniach. Web Summit to już siódma w 2017 roku konferencja, podczas której pojawiamy się w roli wystawców.

Dlaczego właśnie Web Summit?
To ważne, jeśli nie najważniejsze, wydarzenie w kalendarzu każdego przedstawiciela firmy z branży ITC. To szansa dla właścicieli start-upów, a także wszystkich zainteresowanych rozwojem technologii na zdobycie wiedzy oraz poszerzenia kontaktów. W tegorocznej edycji swój udział potwierdziło ponad 60 000 uczestników. W ramach wydarzenia czekają na nich prezentacje i wystąpienia prelegentów z ponad 150 krajów świata. Udział w konferencji potwierdzili przedstawiciele takich gigantów jak Google, Adobe, Microsoft, Slack, Asana czy Booking.com.

Chcemy czerpać z doświadczeń najlepszych, by kreować rozwiązania na poziomie międzynarodowym. Jesteśmy przekonani, że udział w Web Summit da nam cenne wskazówki, umożliwi także poznanie nowych narzędzi i pozwoli szerzej spojrzeć na świat technologii.

Na Web Summit w roli uczestników zarejestrowanych jest też bardzo dużo przedsiębiorców z Polski. 68% osób to przedstawiciele pionu zarządczego, więc osoby decyzyjne z największym doświadczeniem. To wszystko stwarza nam unikalne możliwości do budowania relacji, które później możemy egzekwować na poziomie kampanii dla klientów.

Robert Stolarczyk, prezes PromoTraffic

PromoTraffic będziecie mogli spotkać w środę 8 listopada w pawilonie 3, sekcji START S129. Do zobaczenia!

Kopiuj tekst

Udostępnij

Rośniemy w siłę! Wzmacniamy działy Content Marketing i Client Service

Grono naszych specjalistów poszerzyło się w dwóch obszarach.