PromoTraffic na scenie SMX w Nowym Jorku!

PromoTraffic na scenie SMX w Nowym Jorku!

Opublikowany

Już w niedzielę lecimy do USA na największe wydarzenie na świecie poświęcone tematyce SEO i SEM. Oprócz obecności na konferencji i targach będziemy przedstawiać prezentację o tym, jak zwiększyliśmy przychody o 750% dla marki Puccini.

Dlaczego jedziemy na SMX? 

Głównym hasłem SMX jest 'Obsessed With SEO & SEM'. Nie ma lepszego miejsca, na którym powinna pojawić się agencja SEO/SEM, która chce się rozwijać, czerpać jak najwięcej z nowych technologii, świeżego know-how. Oprócz tego szukamy inspiracji, nowych narzędzi czy partnerów biznesowych, z którymi będziemy mogli rozwijać relacje.

Bardzo się cieszę, że mamy możliwość wystąpienia z prezentacją dotyczącą naszego case study, w którym pokażemy, jak zwiększyliśmy przychody o 750% jednego z największych producentów galanterii skórzanej - marki Puccini.

To kolejna impreza w tym roku, na której jesteśmy w Stanach Zjednoczonych poza TechCrunch Disrupt czy Internet of Things, które miały miejsce w San Francisco. Chcemy aktywnie śledzić to, co staje się standardem na zagranicznych rynkach, by przygotować się albo nawet uprzedzać zmiany w Polsce.

Robert Stolarczyk, Prezes PromoTraffic

Bardzo nas cieszy, że jako wystawcy znajdujemy się w znakomitym gronie firm i narzędzi jak Google, Majestic, Moz, NinjaCat czy TrustPilot. 

Bardzo nas cieszy, że jako wystawcy znajdujemy się w znakomitym gronie firm i narzędzi jak Google, Majestic, Moz, NinjaCat czy TrustPilot. 

Jak zwiększyliśmy przychody z e-commerce o 750% dla marki Puccini?

Na konferencji prezentujemy nasze case study "Jak zwiększyliśmy przychody z e-commerce o 750% dla marki Puccini?". Nasza współpraca rozpoczęła się w sierpniu 2016 roku i w tym czasie udało nam się podnieść współczynnik konwersji e-commerce o 505%, doprowadzić do wzrostu liczby transakcji o 575% oraz wzrostu przychodów o 750%. Chcemy opowiedzieć o naszej strategii na przeprowadzenie działań, które obejmowały wszystkie kanały w Internecie.
screenshot-marketinglandevents.com-2017-10-20-12-41-17-884.png

Czym jest SMX East 

SMX, czyli Search Marketing Expo & Conference to największe wydarzenie w branży SEM i SEO na świecie, na którym oprócz targów jest też część konferencyjna i warsztatowa. SMX to jedyna impreza w całości poświęcona marketingowi w wyszukiwarce.

Co najważniejsze, SMX skupia przede wszystkim osoby decyzyjne ze świata SEO i SEM, które skupia przede wszystkim osoby decyzyjne, zaangażowane w kupowanie mediów, narzędzia i usługi dla ich biznesów.

SMX East trwa od 24 do 26 października. 
screenshot-marketinglandevents.com-2017-10-20-14-29-01-372.png

W tym roku czeka nas jeszcze Lizbona (Web Summit)

Od początku 2017 odwiedziliśmy już 6 dużych targów, na których występowaliśmy w roli wystawców. Byliśmy w Stanach Zjednoczonych w Austin na SXSW oraz w San Francisco na IoT i TechCruch Disrupt, odwiedziliśmy też CeBIT w Hanowerze, Going Global w Londynie czy Targi e-Handlu w Gdańsku.

Poza najbliższym wydarzeniem - SMX w Nowym Jorku, w listopadzie czeka nas Web Summit w Lizbonie.
Promo_internacjonalizacja_poziom_crop.png

Kopiuj tekst

Udostępnij

XIII Targi eHandlu w Warszawie

8 listopada jedziemy na XIII Targi eHandlu, gdzie będziemy wystawcami na stoisku B 4.4