Wzmacniamy dział Client Service i SEO

Wzmacniamy dział Client Service i SEO

Opublikowany

Poszerzyliśmy grono naszych specjalistów w dwóch obszarach. 

Klaudia Sura jako Account Executive

K.Sura.jpg
Klaudii droga do branży była dość kręta, a sama Klaudia z pewnością mogłaby ją precyzyjnie zdigitalizować na podkładzie mapowym. Po studiach geograficznych, swoje pierwsze zawodowe kroki stawiała w GISON – polskim liderze rozwiązań geoinformatycznych, gdzie zajmowała się wdrażaniem systemów mapowych w urzędach miast i gmin.  Jak sama mówi, tam też urodziło się jej pierwsze dziecko, czyli serwis turystykawgminie.pl, który koordynowała od samego początku.  Prace nad UX-em i promocją serwisu rozbudziły w niej marketingową duszę, co z kolei zmotywowało do podjęcia studiów podyplomowych z zakresu marketingu internetowego na AGH.  Stale się rozwija i czerpie satysfakcje z przekazywania wiedzy innym. Głównie z tego powodu rozpoczęła studia doktoranckie.

Klaudia w PromoTraffic od maja zasila szeregi działu Client Service. Na co dzień pracuje nad badaniem potrzeb i rozwoju biznesu naszych klientów. Pilnuje harmonogramów, budżetów, spełnianych celów, ale przede wszystkim dba o dobre relacje i satysfakcję klientów.

Mówi, że w wolnym czasie lubi gotować, ale nie mieliśmy okazji jeszcze tego zweryfikować. Do pracy jeździ na rowerze, a popołudniami dużo pływa i czyta branżową literaturę.  

Krzysztof Klasa jako SEO Specialist

K.Klasa.jpg
Krzysztof przygodę z marketingiem internetowym i SEO rozpoczął w 2008 roku, kiedy próbował (z różnym skutkiem) pozyskać ruch na swoje przeładowane reklamami blogi. Następnie pogłębiał swoją wiedzę na praktykach w jednej z krakowskich agencji oraz jako freelancer, wykonywał niewielkie zlecenia z zakresu linkbuildingu czy SEO copywritingu.

Zanim trafił do PromoTraffic, przez ponad 5 lat pracował w agencji interaktywnej Webiso, gdzie na samodzielnym stanowisku był odpowiedzialny za całościową realizację strategii SEO dla klientów. Jest zwolennikiem porządnej technicznej optymalizacji i rozbudowy contentu na stronie.

W PromoTraffic odpowiada za planowanie oraz realizację strategii SEO dla klientów.

W nielicznych wolnych chwilach lubi sobie nawarzyć piwa, poczytać dobry kryminał albo pomarzyć o ciepłych krajach. Czasem te marzenia również realizuje.

Jesteśmy dumni z naszych specjalistów. Chcesz z nami pracować? Sprawdź, kogo aktualnie szukamy!

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Dlaczego jedziemy na TechCrunch Disrupt do San Francisco?

temu

Już w sobotę lecimy do San Francisco na największe wydarzenie na świecie dotyczące start-upów.
5 urodziny PromoTraffic!

temu

9 lipca miało miejsce wyjątkowe wydarzenie dla naszej firmy. To już 5 lat, kiedy istniejemy formalnie na rynku jako agencja, której codzienna praca skupia się na wzroście sprzedaży i rozwoju biznesu klientów. To niesamowite, jak szybko minął ten czas, a jeszcze bardziej wyjątkowe jest to, co w ciągu ostatnich 5 lat się wydarzyło. Chcielibyśmy zatrzymać się na chwilę i wspomnieć ważne chwile oraz podziękować tym, którzy wpłynęli na nasz rozwój.
PromoTraffic debiutuje jako najlepiej oceniona agencja SEO/SEM wśród obecnych w raporcie "Media&Marketing Polska"!

temu

W ostatnim numerze magazynu "Media&Marketing Polska" ukazał się raport polskich agencji interaktywnych, gdzie w 17 ocenianych kategoriach otrzymaliśmy średnią 5,3/6! Jest to najwyższy wynik dla agencji SEO/SEM. Co ważne, to klienci bardzo dobrze ocenili naszą pracę.
PromoTraffic rekrutuje! Podejmiesz wyzwanie?

temu

Rozpoczęliśmy rekrutację na stanowiska Specjalisty SEO, Specjalisty PPC, Specjalisty ds. Marketingu oraz Account Executive. Czeka na Ciebie miejsce w Agencji Premium, należącej do 2% najlepszych Partnerów Google na świecie. Sprawdź, dlaczego warto dołączyć do naszego zespołu, czego oczekujemy, ale też na co możesz liczyć w zamian!