Dlaczego jedziemy na TechCrunch Disrupt do San Francisco?
Dlaczego jedziemy na TechCrunch Disrupt do San Francisco?

Dlaczego jedziemy na TechCrunch Disrupt do San Francisco?

Opublikowany

Już w sobotę lecimy do San Francisco na największe wydarzenie na świecie dotyczące start-upów.

Dlaczego jedziemy na TechCrunch?

Środowisko start-upowe jest nam bardzo bliskie, dlatego nie może nas zabraknąć na TechCrunch Disrupt. Do San Francisco wracamy po 4 miesiącach - w maju byliśmy wystawcami na targach Internet of Things, czyli największej imprezie dotyczącej internetu rzeczy.

W tym roku jesteśmy w fazie bardzo intensywnego rozwoju - odwiedzamy największe technologiczne, start-upowe i marketingowe imprezy na świecie, aby czerpać inspiracje, zdobywać narzędzia i pozyskiwać partnerów biznesowych na przyszłość.

Wydarzenia takie jak TechCrunch Disrupt służą nam także do tego, aby poznać case studies, bezcenny know-how firm, które są pionierami w swoich dziedzinach. Musimy śledzić to, co teraz jest standardem na rynku amerykańskim, aby przygotować się na zmiany, które za jakiś czas dotrą i na nasz rynek.

Robert Stolarczyk, Prezes PromoTraffic

Czym jest TechCrunch? 

TechCrunch Disrupt to największa impreza start-upowa, na której prezentowane są przełomowe technologie. W San Francisco wystąpią innowatorzy, przedsiębiorcy i fani technologii w swoich dziedzinach.

Prelegentami będą czołowi przedstawiciele i anioły przedsiębiorczości związani m.in. z takimi firmami takimi jak: Google, Y Combinator, Reddit, Uber, SpaceX, Bitcoin.

TechCrunch Disrupt trwa od 18 do 20 września. 

W tym roku czeka nas jeszcze Nowy Jork (SMX) i Lizbona (Web Summit)

Promo_internacjonalizacja_poziom_crop.png
Od początku 2017 odwiedziliśmy już 5 dużych targów, na których występowaliśmy w roli wystawców. Byliśmy w Stanach Zjednoczonych w Austin na SXSW oraz w San Francisco na IoT, odwiedziliśmy też CeBIT w Hanowerze, Going Global w Londynie czy Targi e-Handlu w Gdańsku.

Poza TechCrunch odwiedzimy jeszcze w październiku SMX w Nowym Jorku, a w listopadzie czeka nas Web Summit w Lizbonie.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Wzmacniamy dział Client Service i SEO

Poszerzyliśmy grono naszych specjalistów w dwóch obszarach.