Dlaczego jedziemy na TechCrunch Disrupt do San Francisco?
Dlaczego jedziemy na TechCrunch Disrupt do San Francisco?

Dlaczego jedziemy na TechCrunch Disrupt do San Francisco?

Opublikowany

Już w sobotę lecimy do San Francisco na największe wydarzenie na świecie dotyczące start-upów.

Dlaczego jedziemy na TechCrunch?

Środowisko start-upowe jest nam bardzo bliskie, dlatego nie może nas zabraknąć na TechCrunch Disrupt. Do San Francisco wracamy po 4 miesiącach - w maju byliśmy wystawcami na targach Internet of Things, czyli największej imprezie dotyczącej internetu rzeczy.

W tym roku jesteśmy w fazie bardzo intensywnego rozwoju - odwiedzamy największe technologiczne, start-upowe i marketingowe imprezy na świecie, aby czerpać inspiracje, zdobywać narzędzia i pozyskiwać partnerów biznesowych na przyszłość.

Wydarzenia takie jak TechCrunch Disrupt służą nam także do tego, aby poznać case studies, bezcenny know-how firm, które są pionierami w swoich dziedzinach. Musimy śledzić to, co teraz jest standardem na rynku amerykańskim, aby przygotować się na zmiany, które za jakiś czas dotrą i na nasz rynek.

Robert Stolarczyk, Prezes PromoTraffic

Czym jest TechCrunch? 

TechCrunch Disrupt to największa impreza start-upowa, na której prezentowane są przełomowe technologie. W San Francisco wystąpią innowatorzy, przedsiębiorcy i fani technologii w swoich dziedzinach.

Prelegentami będą czołowi przedstawiciele i anioły przedsiębiorczości związani m.in. z takimi firmami takimi jak: Google, Y Combinator, Reddit, Uber, SpaceX, Bitcoin.

TechCrunch Disrupt trwa od 18 do 20 września. 

W tym roku czeka nas jeszcze Nowy Jork (SMX) i Lizbona (Web Summit)

Promo_internacjonalizacja_poziom_crop.png
Od początku 2017 odwiedziliśmy już 5 dużych targów, na których występowaliśmy w roli wystawców. Byliśmy w Stanach Zjednoczonych w Austin na SXSW oraz w San Francisco na IoT, odwiedziliśmy też CeBIT w Hanowerze, Going Global w Londynie czy Targi e-Handlu w Gdańsku.

Poza TechCrunch odwiedzimy jeszcze w październiku SMX w Nowym Jorku, a w listopadzie czeka nas Web Summit w Lizbonie.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wzmacniamy działy Client Service, PPC oraz Content Marketing

temu

Poszerzyliśmy grono naszych specjalistów w trzech kluczowych działach. 
Zmiany w PromoTraffic. Michał Smajek oraz Krystian Kucharski dołączyli do zarządu spółki

temu

Na początku czerwca nastąpiły znaczące zmiany w zarządzie agencji digital performance marketingu PromoTraffic z Krakowa, która na co dzień obsługuje m.in. Koncern BP, Grupę ZIKO, Comarch, Puccini, Koncern Takeda, Plantwear, Elfa Pharm, MoneyMan, Q Hotel, czy CrossJeans.
5 urodziny PromoTraffic!

temu

9 lipca miało miejsce wyjątkowe wydarzenie dla naszej firmy. To już 5 lat, kiedy istniejemy formalnie na rynku jako agencja, której codzienna praca skupia się na wzroście sprzedaży i rozwoju biznesu klientów. To niesamowite, jak szybko minął ten czas, a jeszcze bardziej wyjątkowe jest to, co w ciągu ostatnich 5 lat się wydarzyło. Chcielibyśmy zatrzymać się na chwilę i wspomnieć ważne chwile oraz podziękować tym, którzy wpłynęli na nasz rozwój.
PromoTraffic debiutuje jako najlepiej oceniona agencja SEO/SEM wśród obecnych w raporcie "Media&Marketing Polska"!

temu

W ostatnim numerze magazynu "Media&Marketing Polska" ukazał się raport polskich agencji interaktywnych, gdzie w 17 ocenianych kategoriach otrzymaliśmy średnią 5,3/6! Jest to najwyższy wynik dla agencji SEO/SEM. Co ważne, to klienci bardzo dobrze ocenili naszą pracę.