Zmiany w PromoTraffic. Michał Smajek oraz Krystian Kucharski dołączyli do zarządu spółki
Zmiany w PromoTraffic. Michał Smajek oraz Krystian Kucharski dołączyli do zarządu spółki

Zmiany w PromoTraffic. Michał Smajek oraz Krystian Kucharski dołączyli do zarządu spółki

Opublikowany

Na początku czerwca nastąpiły znaczące zmiany w zarządzie agencji digital performance marketingu PromoTraffic z Krakowa, która na co dzień obsługuje m.in. Koncern BP, Grupę ZIKO, Comarch, Puccini, Koncern Takeda, Plantwear, Elfa Pharm, MoneyMan, Q Hotel, czy CrossJeans.

Michał Smajek, który do tej pory pełnił funkcję client service directora, został powołany do zarządu spółki na stanowisko wiceprezesa. Z kolei Krystian Kucharski awansował na stanowisko członka zarządu i performance directora. Do tej pory pełnił funkcję PPC managera.

Michał z branżą jest związany od 2001 roku. Doświadczenie zdobywał w firmach AMS i Grupa Radiowa Agory oraz Semahead, gdzie budował struktury sprzedażowe. Michał nadal będzie pełnił obowiązki client service directora, a do jego zadań będzie należało ciągłe podnoszenie jakości obsługi projektów jak i samych kampanii, wzrost efektywności strategii performance tworzonych przez agencję oraz dalsza rozbudowa zespołu.

Krystian Kucharski z branżą jest związany od 2009 roku. Doświadczenie zdobywał wcześniej w agencji Semahead, gdzie budował, prowadził i optymalizował kampanie Google AdWords.

Krystian równolegle do powołania do zarządu spółki awansował na stanowisko performance director. Awans to nie tylko efekt jego osiągnięć, ale także umacniającej się transformacji agencji w kierunku digital performance marketingu. Rolą Krystiana będzie wzmacnianie wewnętrznych kompetencji w obszarach kampanii efektywnościowych, podnoszenie ich jakości, implementacja nowych technologii do zarządzania i raportowania działań oraz dalsza rozbudowa zespołu.

Michał i Krystian, zanim przeszli do PromoTraffic, pracowali m.in. dla Sklep-Presto.pl, eButik.pl, Kopalni Soli “Wieliczka”, RynekPierwotny.pl, Bank BPH, eTurysta.pl czy Ekomaluch.

Robert Stolarczyk, prezes PromoTraffic tak komentuje zmiany w zarządzie:

“Bardzo się cieszę, że udało nam się zacieśnić współpracę. Cieszy mnie także, że Michał i Krystian w pełni wykorzystali szansę wejścia do zarządu spółki.

Michał Smajek dołączył do nas stosunkowo niedawno, bo w lutym 2016 roku. Jego głównym celem była przebudowa działu client service w taki sposób, aby zarówno satysfakcja z obsługi, jak i jakość oraz efektywność prowadzonych przez nas kampanii uległy znacznej poprawie. Świetnie się z tego zadania wywiązał, dał się też poznać jako doświadczony lider, który potrafi budować zespoły oraz dbać o klientów, dla których pracujemy.

Krystian Kucharski dołączył do agencji niemal równo rok temu i doskonale poradził sobie ze zbudowaniem działu PPC, skupionego na kampaniach efektywnościowych, rozliczanych głównie w modelu CPC. Z podziwem obserwuję rosnącą satysfakcję naszych klientów oraz coraz lepsze efekty, które uzyskujemy. Efektem pracy Krystiana było wejście PromoTraffic do grona 2% najlepszych Partnerów Google na świecie ze statusem Premium, przekroczenie bariery 1,5 mln złotych wydatków reklamowych kwartalnie. Zasługą Krystiana była też nominacja w kategorii Best PPC Campaign w ramach European Search Awards, co uważam za ogromne wyróżnienie. Jeszcze raz chciałbym pogratulować zarówno Michałowi, jak i Krystianowi”.

PromoTraffic to agencja digital performance marketingu z Krakowa, specjalizująca się w zwiększaniu sprzedaży. Naszym celem jest rozwijanie biznesów naszych klientów poprzez planowanie i realizowanie strategii zwiększających sprzedaż, generujących leady.

Jesteśmy Premium Partnerem Google, należymy do 2% najlepszych Partnerów Google na świecie. Jako jedyna agencja z Polski byliśmy nominowani do nagrody BEST PPC CAMPAIGN w ramach European Search Awards 2017. Jako nieliczni w Polsce posiadamy wszystkie 5 specjalizacji Google: Search, Mobile, Video, GDN, PLA. Specjalizujemy się w projektowaniu i realizacji strategii e-commerce dla producentów biorąc odpowiedzialność za zwiększenie sprzedaży czy ekspansję na rynki zagraniczne.  

Na zdjęciu: od lewej Robert Stolarczyk, Michał Smajek i Krystian Kucharski



Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
PromoTraffic z nominacją w konkursie Google Premier Partner Awards!

PromoTraffic znalazł się w gronie 11 agencji z Polski, które trafiły wczoraj na shortlistę najlepszych Premium Partnerów Google. Agencje z EMEA we wrześniu w Dublinie powalczą w 6 kategoriach o nagrodę główną.
5 urodziny PromoTraffic!

9 lipca miało miejsce wyjątkowe wydarzenie dla naszej firmy. To już 5 lat, kiedy istniejemy formalnie na rynku jako agencja, której codzienna praca skupia się na wzroście sprzedaży i rozwoju biznesu klientów. To niesamowite, jak szybko minął ten czas, a jeszcze bardziej wyjątkowe jest to, co w ciągu ostatnich 5 lat się wydarzyło. Chcielibyśmy zatrzymać się na chwilę i wspomnieć ważne chwile oraz podziękować tym, którzy wpłynęli na nasz rozwój.
PromoTraffic debiutuje jako najlepiej oceniona agencja SEO/SEM wśród obecnych w raporcie "Media&Marketing Polska"!

W ostatnim numerze magazynu "Media&Marketing Polska" ukazał się raport polskich agencji interaktywnych, gdzie w 17 ocenianych kategoriach otrzymaliśmy średnią 5,3/6! Jest to najwyższy wynik dla agencji SEO/SEM. Co ważne, to klienci bardzo dobrze ocenili naszą pracę.
Wczoraj Kraków, a dzisiaj San Jose i Londyn. Co będzie dalej?

Lodówka, która sama robi zakupy? A może diagnoza lekarska przez Internet? Tak, to możliwe. Kiedy? Czas pokaże. Jedno jest pewne. Kolejna rewolucja odbywa się na naszych oczach. Ale o rewolucji możemy mówić także w kontekście PromoTraffic.

PromoTraffic z nominacją w konkursie Google Premier Partner Awards!

PromoTraffic znalazł się w gronie 11 agencji z Polski, które trafiły wczoraj na shortlistę najlepszych Premium Partnerów Google. Agencje z EMEA we wrześniu w Dublinie powalczą w 6 kategoriach o nagrodę główną.