Wczoraj Kraków, a dzisiaj San Jose i Londyn. Co będzie dalej?
Wczoraj Kraków, a dzisiaj San Jose i Londyn. Co będzie dalej?

Wczoraj Kraków, a dzisiaj San Jose i Londyn. Co będzie dalej?

Opublikowany

Lodówka, która sama robi zakupy? A może diagnoza lekarska przez Internet? Tak, to możliwe. Kiedy? Czas pokaże. Jedno jest pewne. Kolejna rewolucja odbywa się na naszych oczach. Ale o rewolucji możemy mówić także w kontekście PromoTraffic.

Maj upłynął nam pod znakiem internacjonalizacji. Podsumowujemy go bardzo dobrze! Mamy powody. Dzięki konferencji w San Jose i targom w Londynie udało nam się nawiązać wiele wartościowych relacji biznesowych i nie tylko.
18575916_10208852741011257_633343217_o.jpg

Konferencja Internet of Things w San Jose

Przez cztery intensywne dni w Kalifornii mieliśmy niesamowitą okazję, aby obcować wśród ponad 400 specjalistów z branży Internetu Rzeczy, 250 wystawców i start-upów oraz aż 11 000 odwiedzających z całego świata. To wydarzenie, którego nie powinien przegapić żaden specjalista interesujący się szeroko rozumianym rozwojem technologicznym. Dlaczego? Zapytaliśmy o zdanie Magdę i Kasię, które reprezentowały naszą agencję na IoT.

Targi Internet of Things World to przede wszystkim możliwość poznania interesujących osób, które nie boją się wdrażać nowych technologii. Zainspirowali mnie oni do szukania coraz to nowych rozwiązań i mam nadzieje, że nasza obecność tam zaowocuje późniejszą współpracą z nimi - komentuje Magda, specjalistka PPC. Dzięki licznym wykładom mogłyśmy także poznać bliżej Internet Rzeczy oraz jego przyszłość. Już teraz widać, że przestał być on nowinką dla użytkownika końcowego, a możliwości jego wykorzystania w biznesie są nieskończone. Interesująca jest przyszłość, w której będziemy wykorzystywać rzeczywistość rozszerzoną (VR) w pracy, tym samym dużo efektywniej ucząc się nowych narzędzi oraz obowiązków - dodaje.

Zatem konferencja w San Jose to idealne miejsce do wymiany specjalistycznej wiedzy, na czym bardzo nam zależy, ale też wydarzenie, które pozwala na znalezienie inspiracji i rozwiązań potrzebnych do tego, aby móc stale rozwijać biznesy naszych klientów.  

Z kolei Kasia zwróciła uwagę na mnogość interesujących rozwiązań oraz dynamikę zmian, z którymi wcześniej czy później przyjdzie nam się zmierzyć. 


Obecność na konferencji w San Jose uświadomiła mi, że stoimy właśnie u progu zmian, które spowodują, że taki Internet jak znamy dzisiaj odejdzie do historii. Co będzie następne? Na to pytanie nie umieją udzielić odpowiedzi nawet futurolodzy z IBM czy Samsunga - tłumaczy Kasia, Key Account Manager. Odkurzacz, który sprząta mieszkanie pod nieobecność właścicieli czy bransoletka monitorująca aktywność fizyczną - to już znamy. Co dalej? Lodówka, która sama zrobi za mnie zakupy? Diagnoza lekarska przez Internet? Samochód, który sam się zaparkuje i podstawi pod biuro na tyle wcześnie, żeby zdążyć na zaplanowane spotkanie? Tak, to wszystko możliwe. Kiedy i na jaką skalę? Czas pokaże. Na pewno jednak przyszło nam żyć w ciekawych czasach, a kolejna rewolucja odbywa się na naszych oczach - dodaje.

O rewolucji możemy mówić nie tylko w kontekście globalnym, ale również w odniesieniu do naszej agencji, która obecnie przechodzi właśnie taką rewolucję. Stawiamy na rozwój poza granicami kraju, na zbadanie zagranicznych rynków, na zdobycie globalnego doświadczenia. Dlaczego? Aby pomóc klientom z Polski w dokonaniu skutecznej ekspansji poza granice naszego kraju, ale także, aby pozyskać nowych i ciekawych klientów z zagranicy. Dzięki takim doświadczeniom będziemy bardziej efektywni w swoich działaniach.
IoT04.jpg

Targi Going Global w Londynie

Going Global to cykliczne targi, które odbywają się dwa razy w roku w Londynie. Ich celem jest łączenie ze sobą firm zainteresowanych ekspansją zagraniczną, nie mogło więc nas tam zabraknąć. To idealne miejsce dla firm, chcących wybić się ponad granice swojego kraju, zwiększyć eksport, zdobyć cenne know-how.

Profil firm wystawiających się na targach był zróżnicowany, natomiast przeważały firmy consultingowe, co jest zrozumiałe, gdyż kompleksowa opieka tego rodzaju firm mogących pomóc w kwestiach prawa, finansów czy logistyki, to ciekawa propozycja dla przedsiębiorstw z międzynarodowymi ambicjami - opowiada Maciej, SEO Manager & Web Analyst. Targi, na których byliśmy wystawcami to dwa intensywne dni rozmów, nawiązywania kontaktów, szukania nie tylko klientów, ale również partnerów biznesowych. Organizatorzy mówią o blisko 40 000 odwiedzających. To duży potencjał biznesowy do wykorzystania. Jako agencja marketingu online z Polski cieszyliśmy się zainteresowaniem, udało się przywieźć kilka dobrze zapowiadających się leadów, więc targi można uznać za udane dla PromoTraffic - wyjaśnia Maciej.

A co o targach myśli Kuba, nasz SEO Specialist? Szeroki wachlarz wystawców pozwalał pozyskać partnerów biznesowych niemal w każdej dziedzinie, od księgowości międzynarodowej poprzez agencje marketingowe, a kończąc na biurach wynajmujących przedstawicieli handlowych do rozmów biznesowych w poszczególnych krajach świata.Dzięki Going Global odbyłem wiele interesujących rozmów z przedstawicielami firm o bardzo ambitnych planach rozwoju. Dało mi to przekonanie, że znaleźliśmy się we właściwym czasie i miejscu, aby zaprezentować nasze usługi oraz pozyskać nowych interesujących partnerów biznesowych.
IMG_8245.JPG

A to dopiero początek...

Za nami targi w Austin, Hanowerze, Gdańsku i Londynie oraz konferencja w San Francisco. Niebawem powrócimy do San Francisco na technologiczną konferencję Techcrunch Disrupt. Odwiedzimy także Nowy Jork na SMX (Search Marketing Expo & Conference) i Lizbonę na WebSummit - jednej z najlepszych na świecie konferencji technologicznych. A to tylko 2017 rok. Z niecierpliwością czekamy na kolejny!

Kopiuj tekst

Udostępnij

Zmiany w PromoTraffic. Michał Smajek oraz Krystian Kucharski dołączyli do zarządu spółki

Na początku czerwca nastąpiły znaczące zmiany w zarządzie agencji digital performance marketingu PromoTraffic z Krakowa, która na co dzień obsługuje m.in. Koncern BP, Grupę ZIKO, Comarch, Puccini, Koncern Takeda, Plantwear, Elfa Pharm, MoneyMan, Q Hotel, czy CrossJeans.