PromoTraffic wystawcą na CeBIT - największych targach technologicznych w Europie!
PromoTraffic wystawcą na CeBIT -  największych targach technologicznych w Europie!

PromoTraffic wystawcą na CeBIT - największych targach technologicznych w Europie!

Opublikowany

To już trzeci owocny i niezwykle produktywny dzień w Hanowerze. Właśnie tutaj odbywa się 31. edycja międzynarodowego wydarzenia z zakresu technologii informacji i komunikacji - CeBIT. To ponad 200 000 zwiedzających i 3000 wystawców takich jak Cisco Systems, Capgemini, Samsung Electronics czy Volkswagen. Zastanawiasz się czy warto tu być?

Dwa tygodnie temu, w ramach początku projektu internacjonalizacji PromoTraffic, międzynarodowe relacje nawiązaliśmy na targach SXSW w Austin, USA (relację dla Was mamy TUTAJ). Od poniedziałku, kontynuując projekt, bierzemy udział w targach CeBIT. Począwszy od 1986 roku, organizowane są one corocznie w połowie marca. Zawsze cieszą się dużą popularnością m.in. z uwagi na prezentowanie najlepszych technologii, wielu prototypowych rozwiązań z branż IT, automotive, wsparcia sprzedaży, marketingu, healthcare itp. Targi to też oczywiście duże możliwości networkingowe i imponujące stanowiska, mające w pewnych przypadkach ponad 100m².
imagecebit.png

CeBIT to profesjonalne połączenie targów, wykładów i konferencji, prowadzonych przez najlepszych specjalistów ICT. Prezentowane są tam najnowsze trendy rynkowe w obszarach szeroko rozumianych nowych technologii. Jako firma, która rozwija się w niezwykle dynamicznym tempie i jest zainteresowana inwestowaniem w nowe technologie, nie mogliśmy ich przegapić!
imagecebit1.png

CeBIT - dlaczego tu jesteśmy?

Już pierwszego dnia wydarzenia wiedzieliśmy, że udział w targach to bez wątpienia dobra decyzja. Dlaczego? Szukamy nowych możliwości, chcemy oferować naszym klientom nowoczesne rozwiązania. Nawiązanie bliższych relacji z wartościowymi partnerami biznesowymi z zagranicy, cenna wiedza od światowej klasy ekspertów i możliwość przyjrzenia się najnowszym technologiom posłuży polepszeniem efektów kampanii, jakie prowadzimy. Co więcej, nasi Klienci będą mieli lepsze doświadczenie ze współpracy z nami oraz zyskają dodatkowe możliwości w postaci sprzedaży i skutecznego wejścia na zagraniczne rynki.

Ponadto nasz zespół otrzyma wartościowe know-how, co doprowadzi do podniesienia jakości naszych działań, a w konsekwencji do zbudowania silnej marki także poza granicami kraju.

Image-1 (1).png

Atmosfera jest doskonała! Mnóstwo inspiracji, motywacji i pozytywnej energii! Polecamy Wam, a szczególnie tym, którzy nie mogą być na targach, obejrzenie naszej wideorelacji, która niebawem pojawi się na naszym fanpage’u. Bądźcie czujni!

Udostępnij

3 sekundy, aby podnieść wskaźniki zapamiętania reklamy!

Ilu użytkowników Facebooka klika w reklamę? Czy ciasteczka są dobrą metryką do analizy danych? Czym jest autobidding w AdWords? Dowiesz się tego w dzisiejszym wpisie.